söndag 21 mars 2010

Mera snö...igen!!??!!

Ja, vad säger man? Idag när jag vaknade så snöade det för fullt!! Hade det varit i december hade jag varit helt lyrisk, men nu blev jag bara så trött. Så idag blir det inte att sitta och njuta av solen på balkongen som jag gjorde igår.
Idag ska jag arbeta övertid, vi har fullt upp på jobbet. Jag kan tycka att det är bra att få extra pengar, men idag hade jag verkligen velat vara hemma och ta tag i allt som behövs, jag har varit bortbjuden både fredag kväll och igår. Väldigt trevligt!!! Men jag vill hinna vara hemma och njuta lite också, koppla av så man orkar med en ny vecka på fabriken.


Igår var jag hos en kompis och firade hennes födelsedag. Innan jag åkte till henne så åkte jag till MIO för att se om det fanns present där. Det är inte så svårt att köpa till sina tjejkompisar, man tar bara nåt man vill ha själv... Jag hittade jättefina ljuslyktor!







2 kommentarer:

Sara sa...

Jamen hu nu vill vi inte ha mera snö!! Nu vill vi ha slask och sol :)

Jenny L sa...

Och idag regnar det... Men förhoppningsvis försvinner snön! :-)
Enda fördelen med regn och rusk är väl att det känns lite lättare att gå till jobbet... ;-)
Kram Jenny