måndag 31 maj 2010

Mors dag!

Igår var det Mors Dag och först så jobbade jag övertid, sen åkte jag till Plantagen och köpte lite blommor till balkongen. Köpte en Morsdagspresent till mamma också; en skylt i svart plåt med silverbokstäver; Välkommen. Jag tror att Plantagen tjänade stora pengar igår; lönehelg, vårhelg och Mors dag, jag var absolut inte ensam där!

Sen åkte jag ut till mamma i stugan och fikade och mös en stund i solen!

På kvällen kom min äldsta J och sambo med present till mig!! Jamies kokbok; Jamies America. Hon sa att den passar ju så bra i min heminredning, hihi. Mina döttrar vet verkligen vad jag gillar! Vi fikade en stund, så trevligt!


Min yngsta J var på klassresa på Gotland i helgen, hon går ut nian snart. Men hon glömde inte bort sin mamma, tur att det finns mobiler :)




3 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Jenny!
Vilken fin bok du fick på Mors Dag!

Ha en trevlig kväll:)

Kram Jenny

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Ja, döttrar har järnkoll på mammas smak..även här :)..
Så du har bitt nere vid ynger ett tag..Så¨fint där..inte många som har hus där..

Åkte ni bara förbi vårt hus?!..Nästa gång måste ni komma in o fika!! Vore skojsigt!

Ha det gott!! Kramis Sanne!

Anna sa...

Nu tycker i alla fall jag att det vore kul med en uppdatering av bloggen.....;) Trevlig midsommar önskar Anna