fredag 29 juli 2011

loppis

Hallojsan!
Här har ni mig =)
Jag har haft det jättebra i London och ett par sköna dagar i stugan med lite fest med vänner och sen lite bonussläktingar. Mycket bilder har det blivit, återkommer med dem, måste rensa lite först, hehe.
Häromdagen drog jag med J och min mamma på loppis. Jag kom hem tomhänt, men de andra två fyndade minsann. J köpte en jordglob och mamma fyndade en stol till hallen, två bordslampor, en tavla och en jättefin vas!
Hon har sagt till mig att kolla efter udda stolar som hon behöver till stugan. Jag har förklarat för henne att det är inte bara att åka och handla på loppis, man ska ha tur och söka fler ggr och så till slut så....
Men hon hittade ju på nästan första försöket, så hon fattar nog inte hur jag menar ;) Ja ja, ibland ska man ju ha tur också!


Önskar er alla en riktigt skön helg!

Kram Jenny

Inga kommentarer: