tisdag 6 december 2011

header och vinst (igen)

Ja, igår var det alltså dags igen!! Jag har vunnit en utlottning som jag varit med på!
Den här gången var det hos superduktiga Sofia med Hildas hem och Barntavlor.se
Det ska bli julklapp, så nu skriver jag inte mer om det ;)
Men gå gärna in och se om ni får några egna julklappsidéer, så mycket fint, inte bara för barn!
Klicka HÄR eller HÄR

Har suttit och lekt lite med bilder och gjort en ny header!
Det är jätteroligt



Ha en fin fortsättning på veckan!!!


4 kommentarer:

Anna sa...

Grattis!vilket flyt du har! fin header ! nu vet jag vem som kan hjälpa mej att göra en sån...kramar Anna

Frida Karolina sa...

Så det var du som vann! :) Va kul! Grattis! Kram

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Grattis.....vad Kul ! Själv lyckas man aldrig ...l*ler

Ha en fin dag

Hälsningar från Göteborg.
Pernilla

Helena - ullvi32 sa...

Cool header, snyggt med snön :)
Och grattis igen, jag ska ev beställa mig en tavla där nu när hon har lite rabatt också :) Men vilken?!

Ha det bra, kramar Helena