torsdag 19 april 2012

favorit och tjuvkik

Lite kaffe och ägg idag så här på förmiddagen, har försovit mig till tvättstugan, attans!
Har svårt att somna på kvällarna, tror att jag bara väntar på begravningen...
Det är dags nästa fredag.

Favoritmugg från IKEA och Mon amiefatet

 I söndags var jag på Maximteatern, på en tv-inspelning. Niklas Strömstedts program "Tack för musiken" på svt, dagens gäst var underbara Lena Philipsson. Det tog ca två timmar att spela in, det var roligt och underhållande, jag fick skratta ordentligt!!

På vägen dit smet jag in på HM home och köpte äntligen något som jag tänk superlänge! Mer om det kommer senare, men jag köpte även nya servetter. De vet hur de ska sälja, det låg ett helt gäng fina vid kassan... Det blev dessa till slut, jag hade beslutsångest, hihi.
Och till slut en liten tjuvtitt på mitt senaste loppisfynd, jag är ju lite åt det svarta hållet för tillfället, och kunde ju inte låta bli detta engelska fat:

Det var allt för idag, nu ska jag sätta fart, ska in tidigare till jobbet idag, på möte.

Tack för alla besök och alla fina kommentarer, jag blir så himla glad!!!

Kram Jenny

ps. det gick inte bra med bilen, två saker som ska åtgärdas... ja, man vet att man lever iaf!! ;)

8 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Jenny!
Vilket fint fat du hittade på loppis!

Låter kul med tv-inspelningen, gillar Lena PH, får inte missa det programmet när det kommer på tv sen:)

Ha det bra,

Kraam Jenny

Anette Ryan sa...

VAd fint du dukat åt dig där vid bordet. Ser ljuvligt lungt och skönt ut. Fast kaffe & ägg??!! Tror jag hoppar den kombon. Var för sig är det helt ok men ihop? Men smaken är som baken.
Kram Anette :-)

Villa Vinkelhaken sa...

Fint dukat! Jättefint loppisfynd! :)

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så söt tallriken ser ut. Att stå emot fina tallrikar på loppis är nästan helt omöjligt. :-)

Ha en fortsatt fin torsdag!

Nyanser av vitt sa...

Åh vilka fina saker. Kul att du är med i min utlottning.
Kram Agneta

HEMLÄNGTAN sa...

Kul att gå på tv-inspelning! Det har jag faktiskt aldrig gjort.

Jättefin tallrik. Blir sugen att gå på loppis, det får nog bli en sväng på lördag tror jag...

/Jenny

Helena - ullvi32 sa...

Tv inspelning minsann, ja Lena PH är himla rolig, iallafall det man har sett på tv.
Och ljuvliga ting du visar- som vanligt!
Ha det gott, massa kramar Helena

Vikeskärs hem och ting sa...

Så fint med det blåa. Vad kul med tv-inspelning :)
Ha en fin helg, Kram