fredag 18 oktober 2013

P som i...

 Pumpa!

Idag har jag lånat några bilder från min dotter Josefins blogg. Hon är i Chicago och jobbar som au-pair.
De var på en utflykt till en farm för att välja ut pumpor och åka höskrinda genom ett majsfält. Men tydligen så var det inte så mycket farm, det var som ett nöjesfält, karuseller mm.




Ha nu en härlig start på helgen, har sett på sociala medier att det snöat på flera ställen, men här och nu skiner solen, iaf ett litet tag till!

Kram Jenny

Kom ihåg, en krona per kommentar skänker jag till Cancerfondens Rosa Bandetkampanj i oktober.


2 kommentarer:

Channal sa...

OMG!! Så läckert! Amerikanarna de kan det där med pumpor och Halloween. Spännande att din dotter är i USA! En bra erfarenhet!

Läckert med stjärnorna när jag ska göra en kommentar hos dig! Hur fixade du det?

Fin fredag till dig! KRAM Anna

Fröken Foto sa...

Wow, så många! Häftiga bilder!

kram till dig och ha en fortsatt fin kväll.
Ps. vila fick igång min energi...och alla fina kommentarer ;)