måndag 15 augusti 2011

jobbstart

Hej!!!
Idag har jag börjat jobba igen, det gick jättebra. Dagen gick lite långsammare än vanligt, men det berodde väl på att man var så trött. Det blev inte så många timmars sömn innan, jag har ju liksom vridit på dygnet under de 4 veckorna som jag varit ledig!

I kväll har det regnat lite, men det är inte så kallt som det var i helgen på kvällarna.
Tänkte jag skulle ha lite mys med tända ljus =)


Sen när jag nu ändå satt med datorn, då såg jag hos Jenny med Jennyshemochharmoni att hon hittat lite snygga stövlar på nätet på Brandos.se. Och det gjorde jag också!!!

Ha en jättebra fortsättning på veckan!!!

7 kommentarer:

Anna sa...

Beställde du alla 4 paren? Det bästa med mörkret är ju alla ljus man får tända! Vad bra att du har din första dag gjord, nu blir det bättre igen, har jag för mej i alla fall. Vill du ses nästa vecka? Kram Anna

the super ordinary sa...

Första dan har man sådan ångest inför men den springer bara iväg.. Fina skor..

Tack för att du gillar : )

TIDSOPTIMISTEN sa...

Mysigt med tända ljus det behövs verkligen dessa mörka och ruggiga kvällar som kommer, åtminstone nåt som livar upp. Snygga stövlar också jag gillade de blå ;)

Kram F

Jennyshemochharmoni sa...

Skönt att ha jobbstarten avklarad. Det brukar ta ett tag innan man får igång kroppen igen efter ledigheten. Kul att du hittade fina skor du med :) KRAM! Jenny

millandante sa...

Så mysigt det såg ut!!
Ja, första dagen då är man lite mör...hihi:)

KRAM

Jenny sa...

Hej Jenny!
Nu i augusti är det mysigt att tända ljus på kvällarna:)

Jättesnygga stövlar, ska oxå ta o kika in på Brandos, de har ju så mycket att välja mellan.

Kraam Jenny

Wilda Tilda sa...

Va kul du lämnade ett avtryck hos mig=) Visst är det härligt med tända ljus, myspys, nu när det känns som hösten kommit - något för tidigt... Härliga bilder du tar!

Kram Jenny