söndag 7 augusti 2011

regn

Halloj!
Här vaknade jag av att det regnade på rutan i morse.
Så det var riktigt skönt att ligga kvar en stund och dra sig =)

Håller på att fixa i köket, rensar kylskåpet efter att jag varit ute och flängt på semestern.

Visar här ett loppisfynd från ett par månader sedan, en fyr som var ganska fin för att vara en marin detalj...
Jag gillar ju egentligen den marina stilen, men inte så mycket saker som egentligen hör hemma i ett hus vid havet.



Jag har en vecka kvar på semestern, undrar vad som händer då?
Är lite sugen på att ta bilen nånstans, tycker om att åka runt i Sverige, men den här sommaren har det inte blivit eftersom J har jobbat hela tiden, förutom när vi var i London såklart.

Ha en skön söndag!


3 kommentarer:

Helena/Hemma hos oss sa...

här oxå (dock inte i skrivandets stund) och vi som lämnade regniga Göteborg för det var sol hemma. Regnet hann ikapp oss :)
Det är skönt att inte alltid ha ett fullspäckat schema, men ja man vill ju hitta på NÅNTING. Vi har 2 veckor kvar så vi får se vart vi far. I Sverige blir det iallafall. Har du tips så hojta till!
Kram

Unknown sa...

God kväll,
vilken fin fyr du har hittat!
Här regnade också så det blev slappande efter kalasfirande:)
Ha en fortsatt härlig semester
Kram
Nelya

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej Jenny!

Vad kul att du kikade in till mig för nu hittade ju jag till dig och din fina blogg! =) Roligt oxå att du vill vara med i min utlottning, lycka till.

Jag blir följare och lägger dig i min blogglista så jag hittar hit fler gånger! =)

kram Emma - Emmas vita drömmar ♥