onsdag 26 oktober 2011

stjärnor


Heeeeej!!
Jag fick ihop lite energi, tack för tipsen!
Jag grundmålade skåpet (en gammal Billy) och fick upp lite tapet inne i skåpet och satte upp glashyllorna, bytte ut de två översta. Bevis kommer senare, har ju inte riktigt gjort färdigt, men det är på gång. Kanske tänkte sätta tyg innanför glasdörrarna... hm, funderingar...

Idag har jag gått omkring lite hemma och fotat stjärnor, det här är bara ett axplock. 
Många stjärnor har jag... =)





Nu är det matlagning på schemat, kyckling blir det, ifall det är någon som är intresserad, hihi.
Har ni något favoritsätt ni tillagar kycklingen på?
Jag tror att det blir wok och ris, iaf ikväll, vet inte om det är favoriten direkt...

Ha en mysig kväll!!




1 kommentar:

Helena - ullvi32 sa...

Ska bli spännande att se vad du nu har hittat på :)
Ja man har inte mkt till fantasi när man lagar mat, man gör oftast samma lika. Själv gör jag antingen wok eller så dragonkyckling med ris till.
Ha en mysig kväll du å'!
Kraam Helena