söndag 2 november 2014

att snart

  bli klar hemma.
Efter stambytet så börjar jag sakteliga bli klar hemma i lägenheten. Sovrummet är färdigstädat, badrummet likaså och vardagsrummet, det är ju där jag hänger oftast när jag är hemma! Håller på att rensa och sortera hela hemmet, det ska bli så skönt när jag är klar! Snart är det helt färdigpiffat i badrummet, bara några saker som saknas innan jag lägger upp bilder därifrån!




 Stylar med mina saker/inredning från Zelected By Houze

glöggmuggar med stjärnor

Även en lykta från fina Majascottage som jag ofta har tänd! Det finns massor av fina lyktor där och vinsten går till barncancerfonden, så gå in där och beställ! Finns hur mycket fint som helst, speciellt nu till jul!


Lycka!


 Ett renhorn i vitt är från ZbHs julkollektion som jag tycker är jättefint! 


På väggen i vardagsrummet har jag en lykta som jag köpte för kanske fem år sedan, när ZbH var alldeles nytt, då hade jag ett homeparty hemma själv som värdinna, då hade jag ingen aning om att jag själv skulle bli säljare!


Kuddfodralen är så fina, på elefantkuddarna finns en text som lyder: 
"Elephants and grandchildren never forget"


Plockade en kvist hortensia utanför grannhuset för ett tag sen.







Mina fina döttrar!! 



Ha en super start på veckan, själv har jag semester!!! Ska bli så skönt! 
Lite fix hemma, sen en biltripp till Skåne! Tar med mig kameran och kommer att se genom linsen mycket vackert!!

Kram Jenny

Inga kommentarer: