måndag 13 augusti 2012

kuddar och överkast

Idag, när jag var på väg till tandis igen, så sprang jag först på ett litet rea-fynd, tihi! 
Kuddar i denim, I löööve denim och jeans i inredningen! Halva reapriset var det, så det blev två! 
Sen när jag kom hem, så tog jag fram ett överkast som jag nyligen fått, tänkte; 
Jag provar att lägga det på soffan....och det blev ju helt okej! 
Eller hur?!?

 Har även tänt mina fina lyktor från Majas cottage! (se förra inlägget) 

Ha en fin fortsättning på veckan!!

Kram Jenny


12 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Snygga kuddar! Smart tips att lägga överkast i soffan om man vill ha ombyte.

Kram Suss

Tina sa...

Jag hade nog lagt mig själv där också, så trevligt det ser ut!

kram på dig

svart vitt och rött sa...

A perfect match... överkastet och kuddarna! Ser mysigt ut! Jag var också och kikade på kuddar idag, men för min del blev det inget köp... den här gången :-)

Änglarnas hus sa...

Superfint..och kul med omväxling!! Jeans är fint och passar mot det vita!!

Kram kram sanne

LyckligaPraliner sa...

Ja det passade jättebra i soffan. Snyggt! Jag har beställt ett nytt överkast som jag väntar på. Det var svårt att hitta ett bra för vi har hundar som vi (tyvärr)låter sova på sängen och de krafsar och gräver när de ska hitta rätt sovställe. Jag hoppas det nya överkastet inte är så mjukt och poröst i tyget, eller hur jag ska förklara det. Jag ville ha ett vitt men med hundar är det bara att glömma. Jag är alltför praktisk och "lat" för att vilja tvätta det mer än vad det redan blir.

Kram Ann-Louise

House number 11 sa...

Det blev ju hur bra som helst!
Kram Jenny

Helena - ullvi32 sa...

Åh va skoj med rea och när man verkligen hittar något bra och snygggt!
Ser jättefint ut, enkla sätt att förändra och förnya :)
Kram!

CreandoPhoto sa...

Jamenvisst! Det blev ju mer än ok. Det blev kanon tycker jag. Superfint tillsammans med de nya kuddarna :)

Jenny sa...

Hej Jenny!
Snyggt, gillar oxå jeanstyg i inredningen, har två löpare på vårt trädgårdsbord i jeans som jag haft i många år, de är fortarande favoriter:)

Mysigt att du o dottern ska till Göteborg en helg, här finns många fina butiker att shoppa i;)

kraam Jenny

Anette Ryan sa...

Vad fint det blev med nya kuddar och en "ny" soffa. Smart att täcka över den för lite förnyelse.
Ha en härlig helg!
KRam Anette :-)

Elsa och Helena sa...

Mer än helt ok...mycket snyggt!

KRAM Helena

Linda sa...

Det där blev ju jättebra. Mysigt!

Kram, kram