torsdag 9 augusti 2012

shopping, ljuslyktor och barncancerfonden


Hejhopp!

Mina kassar står fortfarande och suktar mig... och jag längtar till när jag får packa upp dem, spar det som en belöning när rummet i stugan börjar bli klart. 
Golv ska slipas och målas och fönster ska målas, får se hur mycket jag hinner med i helgen!
Sen har jag ett brickbord som också ska målas, ljusgrått hade jag tänkt ;)


Jag hämtade ett paket på posten idag, fina ljuslyktor!

Klicka på MAJAS COTTAGE  så kommer du till bloggen som säljer dem!

De säljs i par och 50% går direkt till Barncancerfonden!!! 
Köp ni också, superfina i kombination med att kunna hjälpa! 

De är 10 cm höga!

Nej nu är det full fart mot helgen, ska bli skönt att ha lite ledigt, har varit hos tandläkaren 3 morgnar i rad, usch, så tråkigt det är med tandproblem!! Men det kommer bli så bra så!

Ha en skön torsdag!

Kram Jenny

8 kommentarer:

Sandra N sa...

Åh! Så otroligt fina, och så går pengarna till något helt fantastiskt bra!

Hannashome sa...

Roligt med lite projekt som får en att rensa tankarna :)
Pyssla är som terapi!

Fina lyktor, måste jag kolla in.

Kram Hanna

Helena - ullvi32 sa...

Jättefina men hur bortförklarar jag ÄNNU mer ljus till mannen (typ köpstopp här hihi).
Ha en fin helg, hoppas du hinner få allt gjort som du tänkt..
stor kram!

Johanna Stålros sa...

Ett brickbord...åhh det är jag på jakt efter ska scanna blocket idag;) Ljus kan man inte få för många av;) Kram Johanna

CreandoPhoto sa...

Vilka spännande kassar då! De vill man ju se innehållet på. Låter som fin-fina planer på gång :)

Kramar

Jenny sa...

Hej Jenny!
Spännande med shoppingkassar, förstår att du är ivrig att plocka fram innehållet:)

Usch, 3 tandisbesök på raken låter inget vidare..hoppas du slipper gå dit på länge nu!

Jättefina lyktor, vad bra att de säljs för ett så bra ändamål oxå.

Ha en skön söndag!

Kraam Jenny

Jennie LK sa...

Urfin blogg! Personlig och vackra bilder! Inspirerande! Här kommer jag att hänga ofta!

Kram Jennie LK;)

svart vitt och rött sa...

Så spännande med ert arbete i rummet!! Det där med ljuslyktorna var ju en bra grej... ett gott ändamål och fina grejer! Kan ju inte bli bättre!!