tisdag 20 mars 2012

veckans projekt

Hej!
Tänkte ha ett litet tema på bloggen som jag kallar "veckans projekt", där jag kommer visa allt från de små pysselidéerna till de större projekten i min värld. Det kan vara gamla saker som jag visat förut på bloggen eller helt nya.

Här är ett nytt från helgen som gick, jag hade fikagäster i söndags och äntligen fick jag mitt kakfat färdigt, planerna har jag haft sedan sommaren, HÄR kan ni läsa om hur det höll på att gå åt pipsvängen med de loppisfynden...


Fatet är från Gustavsberg, kanske lite synd att limma fast det på en ljusstake så där, men det var billigt och nu har jag mycket glädje av fatet!




Ljusstakarna är också loppisfynd
 Här är bilden från i somras när idéen föddes om kakfatet.


Ha en fin fortsättning på veckan!!


Kram Jenny



9 kommentarer:

Jenny sa...

Vad kul med "veckans projekt" :)

Kakfatet blev ju jättefint!


Ha en trevlig eftermiddag Jenny!

Kraam Jenny

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

åh det är så kul att se alla finurliga ideér i bloggvärlden.....

jättefint!

Kram Pernilla på Piazzan

Hemma på Sjuan sa...

Så duktig du är på att pyssla!
Kommer kolla veckans projekt...
Kul att du hittade in till mig.
Kram Suss

MammaElva sa...

Vad fint! Spännande att få se dina olika projekt i framtiden :)

Kramis Elin

Änglarnas hus sa...

Hallojsan vännen!!

Kul idé!! då får man ju en idébank här..skall bli kul att följa!
Fatet blev kanonfint!!

Kramis sanne

LyckligaPraliner sa...

En jättebra idè! Det blir kul att få se vad du pysslar med :)

Önskar dig en fin torsdag!

Kram Ann-Louise

Anette Ryan sa...

Kul med veckoprojekt. Kakfatet blev fint. HAr också sett liknande och funderat på om jag skulle ge mig på att göra ett.
Tjingeling!
Anette :-)

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla rara du..:)
Önskar dig en fin dag

Kraam Susanne

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla rara du..:)
Önskar dig en fin dag

Kraam Susanne