söndag 11 mars 2012

stol och sol

Känner ni att våren är på väg??
Solen har visat sig iaf! Jag har varit ute i stugan och träffat familj och bonusfamilj i helgen.

Här, en bild på en underbart fin stol som finns i stugan...
Jag sa till mamma att den passade jättebra där uppe i storstugan, det är ju hennes, men helst vill jag ju ha den i mitt rum... ;)
(Tänk, hon har tänkt att måla om den till sitt beiga sovrum... det kommer inte hända! Den ska vara precis som den är! )
Eller vad säger ni??



Här, en bild på mina underbara systerdöttrar under lördagens långpromenad!


Ha en bra start på veckan!!

Kram Jenny

ps. ni förstår ju att jag är rätt nöjd med melloresultatet :)

7 kommentarer:

Lena sa...

Absolut, röd måste den få förbli. Hoppas du kan övertala din mamma att inte göra något med den!


Ha en fin vecka!

Kramar

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Jag håller också på att den ska vara fortsatt röd...*ler. Vilka söta små tjejer på kortet och vilken fantastisk utsikt.....måste vara ljuvligt att sitta där med en fika..

Ha en fin vecka
kram Pernilla

Unknown sa...

Vilken härligt färgklick! Nej, stolen ska definitiv vara som den är. Färgen är så fin!
Tack för dina varma kommentarer!
Önskar dig en underbar start på den kommande veckan!
Kram kram
Nelya

Jenny sa...

Hej Jenny!
Vilken mysig helg du verkar ha haft!

Åh en sån härlig röd färg, hoppas din mamma låter stolen vara som den är:)

Ha en bra start på veckan!

Kraam Jenny

VIT och PASTELL sa...

Håller med de andra - den ska va rööööd!

Stjärnorna kan du få genom att klicka på länken längst ner på min blogg :-)

Kram Mia

sussi sa...

Jätte fin som den är. Kram Sussi.

en matsked grejer sa...

Men vilken under stol! Lyyyser upp vilket rum som helst!
Kram Cecilia