söndag 25 mars 2012

tick och tack

fortsätter lite på förra inlägget... Lycka är också alla fina positiva kommentarer man får!!!
Tack alla fina!! Kram på er!


...and the living is easy...

Mina klockor som tickar på här hemma, gillar klockor. Skulle gärna ha flera. Inte lika många som på slottet dock =)

Idag ska jag förbereda veckan som kommer, städning och handling står på schemat.
 J är ute och springer, duktiga hon! Själv ska jag komma ut på en "powerwalk" senare (låter ju liiite flashigare än promenad)

Ha en härlig söndag!!

Kram Jenny

8 kommentarer:

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Godagens vännen ;)
Jag ser att du glömt ställa om den "ur" söta klockan i högerspalten.. Fast jag ska inte säga något då alla mina går i otakt nu... Och va tiden gick snabbt i dag när man ska åka och jobba kväll ....
Men de är ju inte helt fel med pannkakor heller , muuuummms ...

Stor vårig varm kraaaam

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Godagens vännen ;)
Jag ser att du glömt ställa om den "ur" söta klockan i högerspalten.. Fast jag ska inte säga något då alla mina går i otakt nu... Och va tiden gick snabbt i dag när man ska åka och jobba kväll ....
Men de är ju inte helt fel med pannkakor heller , muuuummms ...

Stor vårig varm kraaaam

Himlavit sa...

Åå jag älskar klockor, skulle också kunna ha fler än jag har nu =) Det finns så många olika, alla är inte bara till för att visa tiden utan vissa är ju bara så vackra =)

Skönt med en PW i det här härliga vädert. Jag hoppas orka ge mig på en löprunda mot seneftermiddagen =) Kan krävas en och annan spark i baken innan dock, haha.

Trevlig söndag
KRAM Tessan

Ewa`s Galleri sa...

vad mycket fina klockor många att ställa om i morse
ha en riktigt skön vecka

MammaElva sa...

Jag älskar ju verkligen klockor. Något jag har lite pippi på just nu.

Tack för fina kommentarer hos mig :) Ha nu en bra start på nästa vecka!
Kram

Jenny sa...

Hej Jenny!
Vilka fina klockor du har!

Låter härligt med en powerwalk! Själv tog jag en löparrunda efter jobbet, vad nöjd man är med sig själv efteråt:)

Ha en mysig kväll!

Kraam Jenny

Helena - ullvi32 sa...

Hallå vännen!
Hoppas allt är bra med dig, fina klockor du har där hemma.
Jag känner helt plötsligt för att byta ut- ja köpa nya klockar. Tycker vi har för lite klockor, får jämt kolla på mobilen om man inte sitter i köket, haha.
Ha en bra start på veckan, kraam Helena

Anna Nilsson sa...

Sv: Tack! :)

Vilka fina klockor!

kram