torsdag 29 mars 2012

lykta och vas

Äntligen har jag en ljuslykta som jag önskat mig i flera år! Den till vänster med en stjärna i rottingkorgen, har en glasbehållare i, som man även kan använda som vas.  

Vardagsrumsfönstret idag

Håller på att leker lite med Photoscape, men jag fattar ingenting! Att jag kunnat spara stjärnorna och texten på bilden idag är ren tur, skulle vilja lära mig så mycket mer! Men, tålamod behövs i stora lass kan jag säga! Roligt är det i alla fall!!

Ha en fin fortsättning på torsdagen!

Kram Jenny


Tack för alla fina kommentarer, det värmer verkligen!!

5 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Jenny!!

eller hur..visst är det overklígt med dessa stora barn..vi som nyss fyllde arton själva..hmm ;)

Lyktan är jättefin..börjar känna igen din stil nu så en vacker dag kanske jag springer på en "Jennypryl" på mina turer :)

Ha det gott!! Kram kram

Helena - ullvi32 sa...

Ja det där var verkligen en Jennylykta :)
Jag skulle vilja ha sånna till altan/soldäcket i sommar, dom är fina!
Kram på dig

Vikeskärs hem och ting sa...

Snygg lykta och passar fint där :)
Kram

Hemma på Sjuan sa...

Så mysig lykta!
Håller med jag vill oxå lära mig mycket mer, frustrerande när man inte kan...
Kram

Anette Ryan sa...

Fint fönster! Du har likadan lampskärm som jag har i mitt sovrum (nästan säker). För visst är det en Ikea? Ikea är verkligen spritt världen över :-)
Kram Anette :-)