lördag 17 mars 2012

ranunklar och flaskor

Hemma en stund efter en liten loppisrunda ;)
Hittade bl.a. en fin flaska med mönster på, den passade ihop med mina andra flaskor från Miljögården som jag har sen förut.
Köpte tre ranunklar till dem. Har blivit inspirerad att bara köpa det som man behöver, jag har inte tänkt så långt förut. Bara tänkt att i en blomsterhandel köper man stora fina buketter till någon som fyller år t.ex. Och på Ica finns det färdiga buketter, och ofta är det ganska dyrt. Nu köpte jag precis det jag ville ha, och det blev ju inte alls mycket!!


Nu iväg till grillfest, regnet hänger lite i luften, hoppas det inte blir värre!

Ha en riktigt härlig fortsättning på lördagen!!

Kram Jenny


7 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Blev kanonfint med en enkel Ranunkel i varje flaska!

Jag hittade en hel del kul idag på Loppan..vissa dagar är bättre än andra..eller så r det ögonen som är med mer..vissa dagar!!

ha det så kul på grillpartajet!!

Varmkramen ifrån Sanne

Blommiga Rutan sa...

Hej Jenny!
Javisst är det fint med en eller ett par blommor i olika små flaskor! Jättefint med ranunkler.
Hoppas att du gillar vinet!

Ha en riktigt mysig grillkväll
Kram Anncathrine

Jenny sa...

Hej Jenny!
Låter trevligt med grillfest!! :)

Vad fint med ranunklerna i flaskorna sådär!


Kraam Jenny

Unknown sa...

Jag älskar vita ranunkler och dina flaskor! Så fint det blev med en blomma i varje flaska!

Hoppas du har haft en mysig grillkväll!
Kram kram
Nelya

Anonym sa...

Det blev jättefint, ranunklar är så vackra.

Kran Birgitta

Sjöboden sa...

Supersnyggt!

Hallå vilka fina fjärilstavlor du har gjort! Det är så kul att ta något fult och oönskat och göra något så snyggt, dessutom trendigt, kunde varit köpta på fina gatan ;)

kram Caroline

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Jättefina flaskor, och snyggt med "bara" enkla ranunklar i.

Själv har jag blivit mycket bättre på att bara köpa sådant jag vet jag har en plats för. Tänkta till lite innan... Inte alltid det funkar dock, ibland hittar man något man bara måste ha. :-)

Hoppas du har haft en fin start på veckan!