tisdag 9 oktober 2012

dagens "på köksbordet"

Så här ser det ut på mitt köksbord idag, nyloppat fruktfat. 
Tillsammans med mina gamla tennljusstakar blev det ju riktigt fint!




 Och uppe i min tallrikshylla har jag min rödvita Lexingtonstjärna och bredvid den en kakform. Kakformen var det enda som blev loppat på semesterresan i somras.  S och jag hade ju planerat att stanna så fort vi såg en loppis på vår roadtrip till Skåne, men det blev ju kanonfint väder, så det blev stranden och havet istället... ;)

Stars :)

Ha en finfin fortsättning på veckan!

Kram Jenny

17 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Tack söta. vad fina fynd du har gjort. Din stjärna är underbar.
Kram Agneta

Eddie Och Barnen På Bristol Academy sa...

Fatet var ju jättefint! Anna

svart vitt och rött sa...

Stjärnor är fräckt!! I like!! Fruktfatet passar ju utmärkt där jämte de fina ljusstakarna. Silver och tenn är något av en favorit här :-) Ha en bra kväll!

Fröken Grön sa...

Din kökstapet är så söt!
Finfint fynd, den där skålen.
/Anna-Karin

MammaElva sa...

Tjusigt!!

Frida Karolina sa...

Hej! :) Tack för fina kommentaren på min blogg! Vilket fint dagens köksbord du har!! Jag får lägga upp en dagens när vi fått vårt köksbord... :) Ha det gott! Kram

CreandoPhoto sa...

En kanondagens tycker jag! Jättefint loppat :)

Helena - ullvi32 sa...

Passar ju jättebra bra ihop! Tycker du fyndar titt som tätt du :)
Men å andra sidan har jag inte direkt letat/besökt nå loppisar på sistone..

Ha en fin vecka du å!
KRAM

Ewa`s Galleri sa...

Fina fynd ,Bäst att ta tillvara sol o bad när det blir fint väder'Loppisar finns ju året runt
ha en bra fortsättning på veckan

Anette Ryan sa...

Jag gillar ditt nygamla fat, fint med tomater i det.
Ha en härlig helg!
Kram Anette

Helens Universum sa...

Så vacker rena bilder att vila ögat på!
Ha en skön söndagskväll!
Kram Helen

Anonym sa...

Hello, i once knew a girl who had the sama name like you. We used to play together in Bäckavägen, Östertälje at the middle of 1970`s. My mother used to take care of Jennys little sister Tina when their mother was at work. Are you the same girl? Love, Virpi from Finland

Hemma på Ekbacken sa...

Så fin tapet ni har, jag gillar den massor.
Och lexingtonstjärnan är hur snygg som helst.
Kram Linda

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Tjopp säger det så kommer den, inspirationen! Och när den är borta så hinner man samla på sig en massa "bra-idéer"
Stor kram!!!

LyckligaPraliner sa...

Hej! Hoppas allt är bra med dig!

Kram Ann-Louise

dianasdrömmar sa...

Mysigt du har det Jenny, älskar att loppisfynda.stor kram Diana

LyckligaPraliner sa...

Ho Hooo? Hoppas du har haft en fin jul och nyår! :)

Kram Ann-Louise