måndag 8 februari 2016

Före- och efterprojekt

Från i höstas... 
Jag hade ju haft mitt loppisfyndade tv-skåp ett par år. Tänkte att jag skulle måla det, men det blev inte av direkt. Men under hösten fick jag massor av energi! Köket blev klart under sommaren och allt blev roligt hemma igen!

Före- har plockat bort trädetaljerna som suttit där det mörka mönstret är. 

slipade... 

grundmålade...

lyfte upp skåpet så det var lättare att komma åt...

FÄRDIGT! Det tog inte alls lång tid bara man börjar! Jag satte aldrig tillbaka ornamenten för jag tycker det blev så mycket finare! Det finns fina detaljer ändå! Tycker om kanten runt skivan, dden sticker ut numera. Tassarna är också väldigt fina!

Inatt när jag satt vaken, eftersom jag är inne i en nattjobbarperiod, så gick jag igenom kamerans bilder bl.a. Var tvungen att rensa den... Och så har jag beställt lite framkallningar till min fotovägg, med bilder från tex Chicago och New York som jag var sommaren 2014! Bästa resan, längtar tillbaka! Yngsta dottern hade varit au-pair i Chicago under ett år och när det var dags för henne att komma hem så åkte hennes pappa och jag dit hennes sista veckor i USA. 

Mer om före och efter kommer ;)

Kram Jenny


Inga kommentarer: