måndag 2 maj 2016

Fullspäckade helgen som gick

(Två inlägg samma dag...)
På fredagen när jag åkte ut till M så hade jag köpt med lite rosor, han fyllde år på lördagen.
Vi åt tacos! Det kanske inte låter så märkvärdigt, men eftersom han inte har haft en inkopplad spis på väldigt länge så var det mycket speciellt!


Och på lördagsmorgonen fick han en liten present... Han blev lite fundersam, han trodde det skulle vara typ kuddfodral från Zelected by Houze..... Meeen    


Det riktiga paketet låg i bilen, det orkade jag inte bära in själv.


Han blev glad och överraskad! Det kommer att bli superbra ute på altanen i sommar med alla grillkvällar där! Trevligt med kyld dryck nära till hands, eller vad tror ni?


Till fikagästerna på söndagen bakade jag "vaniljhjärtan i långpanna"
Tydligen var de goda eftersom flera tog om och några frågade efter recept!
Receptet hade en kollega tipsat om och kommer från 



Inte så snygga, men goda

Jag hann gratta mamma som fyllt år också! Tyvärr ingen bild på henne, men en på mina döttrar och min dotterdotter.
Lycka!  


Snart är det helg igen, ledig i fyra dagar! 

Njut av livet, ta hand om varandra!

Inga kommentarer: