torsdag 18 november 2010

Cliff!

Hallå där i höstmörkret! Hoppas att ni har det bra ute i stugorna!
Igår var jag hos min vän A, jag hjälpte henne med att rasta hennes hund, Cliff. Det gick jättebra, jag är ju inte så hundvan, men jag har träffat honom många ggr, så vi kände oss trygga med varandra. Jag hade tagit med mig kameran för jag tänkte ta lite bilder på honom, men men, inte så lätt när man höll i kopplet samtidigt. Här stannade jag och Cliff vände på sig och undrade nog;
Varför kommer du inte??
Dagen innan hade jag varit nere på stan och fikat med en annan kompis, det blev äntligen av, vi har pratat om det sen i maj...
Vi var lite i affärer också, tur att vi inte gick så länge. Hade vi gått längre så hade våra plånböcker tömts... :D
Vi köpte lite olika saker, men från samma serie:

Tomtarna var så söta!!!

Nu är det äntligen helg igen!! På söndag ska jag ha heminredningsparty! Hoppas hon har fina saker med sig....mer om det kommer!

Ha en trevlig helg!!

2 kommentarer:

JennyL sa...

Ursöta tomtar!! Jag måste nog också ner och kika lite nån dag....
Ska bli kul på söndag, ses då!
Kram!

anna sa...

Vilken fin bild på Cliff i gnistrande frost. Han var jätteglad att få gå med dej, och var extrasnäll och gick in i skogen och bajsade.
Ja, snart är det dags för alla tomtar att flytta fram igen. Hoppas ni gör några fina fynd på söndag, jag hoppas att det blir fler tillfällen när jag är piggare!
Kram Anna