måndag 22 november 2010

Rudolf



Igår hade jag heminredningsparty, det var Åsa från
Hon hade så mycket fina grejer, beställde servettringar med text. Hon hade med sig vissa varor som man fick köpa direkt och jag föll som en fura för Rudolf i silver. Ståtlig :) Här står han i hallen innan jag hittat hans plats.
Så här på kvällarna när det är så mörkt ute är det ju mysigt att tända ljus....tror att de flesta håller med mig?!?
Lite blandade stilar; mormors gamla fina servettställ med IKEA-servetter och så Iittalaskål som jag har till flingsalt...
Snart kommer dottern hem och då ska middagen stå på bordet hade jag tänkt, vi ska mumsa på tacos så här på en måndag...

Kram Jenny

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för igår, Jenny! Nu är det bara att vänta tills alla fina saker kommer med posten....Kram, Marie

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Snygga prylar och jag gillar den stående Rudolfen!!..jag har två slöisar(Silvriga Rudolfar) som ligger i min julgrupp nu..

Ha det gottis! o hälsa "lillfia"

Kraam Sanne!!

JennyL sa...

Lilla Rudolf var ju hur snygg som helst!
Jag väntar också ivrigt på mina saker...
Tack för en mysig eftermiddag, det var roligt att se hur du bor!
Kram.

Anonym sa...

ADVENTSKALENDER 2010, var med och tävla du med hos http://saras.blogg.viivilla.se/, lycka till