fredag 5 augusti 2011

semestern fortsätter...

...och solen skiner fortfarande =)
Här är en ostylad bild från häromdagen när jag var för mig själv på en strand i närheten.
Ja, det var ju inte folktomt, undrar om de tyckte jag var knäpp som tog kort på min plats, så jag kunde ju inte springa runt och piffa också, det hade sett ut, hihi.

Och här kommer bilder från gårdagen, först ut och sola och bada med några vänner...

...sen till stugan och firade att mamma och C blivit klara med huset!!
Visst är det lite kvar att pyssla med inomhus, men huset är klart!
Bjöds på rosa bubbel och supergoda grillspett, mums!


Och solnedgången var vacker som vanligt!
(ja, jag vet att det blir tantpoäng på den kommentaren)


Får se vad helgen har att erbjuda, kanske blir det loppisförsäljning i morgon, jag hoppas ju då på lite sämre väder så folk åker till loppisen istället för stranden ;)
En underbar fredag önskar jag Er!!

Inga kommentarer: