torsdag 9 oktober 2014

att bara


vara... Så skönt ibland, inga måsten, inga krav, bara för en stund...

Igår lagade jag lchf-middag från 56kilos kokbok: 
"Lev gott med lchf och periodisk fasta" en riktigt favoritbok som även inspirerar massor!

Italienska nötfärsbiffar i medelhavssås!




Idag blev det soffhäng en stund, lite te och proteinmacka med ost och avocado.
Hade några heminredningstidningar som jag inte tittat i ännu.


Ljusstakar från Zelected by Houze kontakta mig om ni är sugna på dem! Kolla in katalogen för fler fina inredningsdetaljer och beställ via mig. Jag tar alltså även lösordrar, inte bara partyn... ;)

Sen var jag ute på tomten en stund. Längst ner vid vattnet ligger min gamla lekstuga som pappa byggde till mig och min syster. Den har fungerat som vedeldad bastu de senaste åren...

Det är jag som är Snuttan :)



Imorgon börjar helgen, så jag önskar en riktigt skön och härlig start på den!

Kram Jenny



Inga kommentarer: