måndag 13 oktober 2014

att tycka

om ost!

På loppis kan man hitta så roliga/fina/billiga saker! Jag behöver inte mer hem, jag lämnar mest till loppisar, som arbetar med välgörande ändamål!
Second hand till hjälp i Södertälje 
brukar få besök av mig, både för att lämna till insamlingen och ibland följer något fynd med hem! Såååå när jag hittade detta glasfat med stjärnor i kristall av Bengt Edenfalk från Skruf, så fick det följa med hem!






Ikväll har jag haft lite söndagsmys efter det att jag och min snälla kompis städat mitt sovrum hemma i lägenheten. Jag har ju haft stambyte, fått nytt badrum och bor just nu i mammas sommarstuga (åretruntstandard) 

Jag brukar göra frökex själv, men eftersom jag inte riktigt har ett ordentligt hem för tillfället så köpte jag färdiga Raw food kex från Renée Voltaire, så himla goda! 
I somras, när jag och en vän var och besökte Smaka på Stockholm i Kungsträdgården så åt vi en himlans god ost, en Castello med tryffel, så jag köpte hem en häromdagen! Mums!



Snart börja nya veckan och jag har massor att göra! Fortsätta att ta mig igenom lägenheten. Jag flyttstädar, fast utan att flytta. Så då får man flytta runt alla saker ur ett rum i taget, puh! Men det blir bra när det är klart!

Ha en bra start på veckan!

Kram Jenny

1 kommentar:

Channal sa...

Jag är galen i ost! Så gott! Och dina fröknäcke till gör så osten blir ännu godare! Fin glasbricka du fyndade.

KRAM Anna