onsdag 30 juni 2010

Loppisfynd :D

Jag hittade detta lilla bord för en tjuga på en loppis i maj. Har letat efter likande bord som jag ska ha brevid soffan, nu under sommaren, när det bordet står på balkongen. Men jag har inte fått tid till att slipa och måla det nya ännu.
Mycket som händer i mitt liv just nu, eller rättare sagt allt står stilla... Så nu när solen skiner kan jag ta med bordet ut och slipa lite och få det vitt! Sen tror jag det kanske ska få en plats inne i badrummet istället för den tråkiga rullvagnen som står där nu.
Så..nu har jag sett till att jag måste slutföra detta lilla projekt. Tyvärr har jag inte kameran hemma, den är med yngsta dottern som är i Spanien på träningsläger. Så ni kanske får vänta på bevis att det blev gjort, ett tag...

Ha det så gott i sommarsverige, själv har jag drygt 2 veckor kvar att jobba... Kämpa kämpa... Sen har jag 4 efterlängtade semesterveckor!!! Den första kommer att tillbringas på västkusten med uderbara vänner!!!



1 kommentar:

Jenny sa...

Hej Jenny!
Vilket fint litet bord, kommer bli snyggt i vitt:)

Jag har oxå ca 2 veckor kvar att jobba innan semestern, måtte de gå snabbt;)

Kraam Jenny