lördag 9 april 2011

kanna

Nu har jag också en kanna från det stora möbelvaruhuset.

Kram Jenny

4 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Snygg!!!..jag har den minsta varianten!!

hoppas att solen skiner på dig idag!!

Kramis Sanne

Så Vitt Jag Vet sa...

Sjutton den är snyg ! Borde dyka in och ta en åt mej oxå !
Ha en skön kväll !
Kraam
Sanne

Anna-Lena sa...

Halloj Jenny!

Tack för din rara grattishälsning! De där kannorna är så fina, har själv en, någonstans.... Vad fint det blev i hallen. Tapeten var helt ljuvlig!

Ha nu en jätteskön fortsättning på helgen!

Kram Anna-Lena

Jenny sa...

Hej Jenny!
De är så snygga de där kannorna från IKEA, jag har dem oxå i två olika storlekar.

Det är härligt att ha katt men det är klart, är nån i familjen allergisk är det inte nån "hit"..
Elvira ligger helt utslagen på vår säng nu efter att ha varit ute flera timmar:)

Ha en skön söndag!

PS Jag lägger till din blogg på min länklista, det har jag ju missat;)

Kraam Jenny