onsdag 16 oktober 2013

O som i...

Onsdag i Oktober

Idag händer inte så mycket här, har blivit lite förkyld så energin är inte på topp...

Jag var på loppis igår, och kom hem med jättefina träljusstakar för en tia styck!!
Tänkte naturligtvis måla de svarta, men originalfärgen är inte så tokig.



Mugg från Höganäs



Sitter vid köksbordet ett tag och funderar lite över livet och njuter av en god kopp kaffe.


Skriv gärna en liten kommentar, eftersom jag skänker en krona till Rosa Bandet per kommentar på hela fotoutmaningen i slutet av månaden!
Här är de som startat fotoutmaningen, kika gärna in där så ser ni fler som antagit utmaningen.
Sara och Malin




Kram Jenny



11 kommentarer:

Channal sa...

Favorittidningen och en god kopp kaffe är inte dumt!

Ha en skön kväll! KRAM Anna

♥ Villa Tretton ♥ sa...

TACK snälla rara du, va gullig du är..:-)

Kram på dig

hemma hos lilla mej sa...

En go kopp java och en ny heminrednnings tidning är inte fel! Ha en skön kväll .Kram Rita

20-talshuset sa...

Hej där Jenny, Tack för din hälsning på 20-talshuset! Ja det var som Lasse Berghagens gamla schlagerlåt där... Jenny - Jenny... Ha hi hi! Ja inläggen har inte varit många. Tror det var ett halvår sedan förra inlägget. Men nu så kommer vi i gång igen :-) Visst är det härligt mys med en kaffe och inredningtidning, och dessutom några tända ljus. Njuuut! Kram på dig

Fröken Foto sa...

Mysigt att sitta med tidning tycker jag! Och så roligt att det har kunnat inspirera dig :) Det är bara att försöka hålla gnistan uppe även efter oktober.

kramen

Anonym sa...

Fina ljusstakar, synd att måla dem. Jag vet var de passar!
Kram Mamma

Anette Ryan sa...

Fina stakar du hittat. Den blå förgen passar ju i ditt kök, måla kan du göra sen när du tröttnat.
Så smart av dig att köpa vita höganäskoppar. Själv har jag "hela " serien fast i mörktgrönt. Visst är det snyggt men nu är jag lite trött på den, den står mest i sitt skåp och tar plats. Vitt är ju så enkslt att passa in. Men på den tiden var jag grönfrälst på alla plan.
Kram Anette

Husbilen Tuzzen sa...

Dom är jättefina i sin originalfärg. När du tröttnat på den kan du måla om dem.

Kram Helén

Jenny sa...

Hoppas din förkylning ger med sig. Idag slutade jag 12 och nu är jag ledig i dagarna tre, hur skönt som helst. Vi håller på att göra nytt kök och nu ska väggarna isoleras, det är antagligen mitt jobb ;)

Ha det bra,
Jenny

Blommiga Rutan sa...

Vilka söta ljusstakar! Ett fynd!
En kopp kaffe/te och nya Sköna Hem och en lugn stund vid köksbordet, underbart!

Ja, hoppas verkligen att vi slipper se någon snö!!!

Krya på dig
Kram Anncathrine

Melody and M.E sa...

Jag gillar färgen på dina ljusstakar! Själv hittar jag sällan något fint på loppis och hittar jag något så är det alltid dyrkt! Hoppas du är mår bättre nu!
Kram M.E