onsdag 2 oktober 2013

Rosa fotoutmaning!



Hej på er!! Om ni är kvar ;)

Jag har träffat på en rolig utmaning på nätet som jag tyckte var riktigt bra!
Det är en alfabetsutmaning kombinerat med Rosa Bandet. Det går till så att man tar en bild i alfabetisk ordning i Oktober månad och lägger upp en bild per dag. Tjejerna som startat denna utmaning skänker pengar till Rosa Bandet per kommentar de får! Jättebra att förena nytta med nöje tycker jag, så jag är inte sämre jag! En krona per kommentar!!

Tjejerna som kommit med idén finns här:



A som i... armband! Jag är en riktig armandsperson, älskar det!! Här är mina favoriter:
Det stela silverarmbandet köptes på Kreta på 90-talet, har på mig det varje dag!
Det med stjärnor köpte jag i somras, det är bud to rose BY DIDDI
Och det grå har jag beställt hos duktiga JKK-design



Ha en bra kväll, själv ska jag iväg till jobbet för ännu en natt.

Kram Jenny


3 kommentarer:

Fröken Foto sa...

Hej! Snygga armband och så jättekul att du vill vara med! Häng på de dagar du kan. Reglerna är lätta :)

kram kram Malin

HönaPöna sa...

snygga armband... och kul med utmaningen, ska kika in här framöver och se vad du hittar på!

Anette Ryan sa...

Kul att se ett inlägg från dig igen. Har oxå sett att några kör med abc I oktober, kul och bra ide. Jättefina armband.
Kram Anette