söndag 27 oktober 2013

W som i...


Walking, Power-Walking


På kvällens promenad tog jag lite bilder, det var mörkt, men riktigt mysigt med frisk luft!


"Powerwalking är ett av de mest naturliga motionssätten, och ett smidigt sätt att komma i form. Det passar såväl gammal som ung, oavsett hur vältränad du är sedan tidigare. Dessutom är det gratis och lättillgängligt – det enda du behöver är ett par bekväma skor och någonstans att promenera." Källa: Power-walk.se

vattenpöl

fick en liten paus

raka vägen
I lurarna hade jag ett sommarradioprogram som jag inte hade lyssnat på, så mycket lättare att gå då!


Ha nu en bra start på veckan!!
Kom ihåg reflex!!!

Kram Jenny

Detta inlägg är ytterligare ett bidrag till Sara & Malins fotoutmaning under oktober månad. 
För varje kommentar jag får på mina inlägg skänker jag en krona till Cancerfonden! 
För att se ytterligare deltagare, surfa in hos Sara & Malin och se hela deltagarlistan.



1 kommentar:

Bara Sara sa...

Älskar Pw!! Allra helst med kompis så man hinner prata igenom livets väsentligheter också! Kram Sara