lördag 12 oktober 2013

K som i...


KÖK

Det här är mitt lilla kök, iaf åt ena hållet...
Jag har tänkt att byta ut mitt gamla och slitna kök framöver, är i planeringsstadiet, mycket beslut som ska fattas, men det börjar ta form, det ska bli så kul!


Ursäkta bildkvalitén...


Nätet är en riktig inspirationskälla!!!
Här är några bloggar med fin köksinspiration:




och 


för att bara nämna några...

Nej nu ska jag ut i solen, ha det så bra!!


Kram Jenny

Mitt bidrag på K i fotoutmaningen för Rosa bandet, en krona per kommentar skänker jag!!
Titta i mina andra inlägg för att komma till dem som startade utmaningen, där finns också andra som hakat på!!

3 kommentarer:

Bara Sara sa...

Ser jättemysigt ut och sen håller jag med dig - det är härligt att drömma om nytt kök - med mera! Kram Sara

Anette Ryan sa...

Mysig liten matplats du har. Att drömma om kök är så kul. Bästa delen med att bygga hus var just att få designa köket. Finns mycket inspiration där ute.
Kram Anette

Jenny sa...

Hej Jenny!
Vad spännande att få planera för nytt kök! Jag gillar din matplats, ser hemtrevligt ut:)

(o din fina Robert Radio där i fönstret:))

Ha en skön söndag,

Kraam Jenny