måndag 14 oktober 2013

M som i...

MåndagsMys!




Lykta till höger från Majas Cottage

Sen måste jag ju bara nämna fina Petra med 


Fin inredningsbutik på nätet, även irl, hur mysig blogg som helst, massor med fin inspiration från olika håll.
Dessutom har hon massor med fina ljuslyktor som säljs till förmån för Barncancerfonden

Klicka HÄR så kommer du dit direkt! Det finns jättefina nu till jul ;)




Bokstavsutmaningen fortsätter A-Ö och idag har jag ju kommit fram till M, en krona till rosa Bandet per kommentar!!
Vill du veta mer kolla in hos Malin och Sara!!


Kram Jenny




3 kommentarer:

Petra sa...

Tack för dom fina orden kära du, det värmde verkligen ❤️

Channal sa...

Vilken fin tolkning! Underbara bilder! Jag har inte bättre kamera än dig! Oftast iphone5. Sen kan jag tipsa om min Canon G12. En kanonkamera.

KRAM Anna

Jennifer sa...

Va fint!!
Måste tillägga att jag gillar stjärnorna som följer muspekaren - jag är nog inte ensam om att ha suttit och fört pekaren snabbt från ena sidan till den andra hihi

Kul att även du är med i insamlingen för Rosa Bandet - idag länkade jag till alla som är med!
Ha en underbar tisdagskväll!//Jennifer