lördag 19 oktober 2013

Q som i...



Quotes!

Det finns ju hur mycket quotes (citat) som helst runt omkring oss, delas hejvilt på sociala medier, sen så blev det ju lite inne för ett par år sedan att använda det i inredningen, så även jag såklart...

Den här lappen sitter på kylskåpsdörren. Skulle väldigt gärna ha den i tavelform istället...



Hemmet är där hjärtat är!! 

I sovrummet som en liten påminnelse när jag vaknar.


Trevligt ställe.

Kvällen igår spenderade jag på after work med ett gäng härliga kollegor på Quality Hotell Park, god mat och vin!
Passande med tanke på att jag nu kommit fram till bokstaven Q i fotoutmaningen som Sara och Malin startat  (om ni nu missat det)

Jag skänker en krona per kommentar till Rosa Bandet i oktober månad i denna alfabetsutmaning.


Nu tar vi och fångar helgen!! Vad ska ni göra idag?

Kram Jenny

3 kommentarer:

Karin sa...

Då fick jag lära mig något nytt på bokstaven Q (den var svår). Gillar dina pumpabilder ha en fin höstsöndag Karin

Karin sa...

Ok, det är LÖRDAG :)

Fröken Foto sa...

Citat gillar jag :-) snyggt Q! Jag har placerat in citat på min hemsida, en massa olika under varje flik på galleri. Kolla gärna :-). En fin helg till dig. Kram kram Malin