tisdag 15 oktober 2013

N som i...

Necessär

Kan inte sägas bättre än det som står på den, eller hur?!?

"Ett leende är den bästa makeupen!"


baksidan av necessären...ett favoritmärke...


...och Nagellack
Love sugar crush, köpte några i somras...


Tyvärr får jag inte ha nagellack på jobbet, men de brukar uppskattas av mina systerdöttrar när de kommer och hälsar på, då målar vi naglar så det står härliga till!! Klart jag målar mina på helgerna ibland, men det är ju inte lika kul att alltid behöva tänka på att det ska bort snart igen.



 Detta inlägg är ett bidrag till Sara & Malins fotoutmaning under oktober månad. För varje kommentar jag får på mina A-B-C-inlägg skänker jag en krona till Cancerfonden! För att se ytterligare deltagare, surfa in hos Sara & Malin och se hela deltagarlistan. 

"Ingen kan göra allt, men alla kan göra nåt"


Kram Jenny




2 kommentarer:

EvaBys sa...

Nu först vaknade jag till - vilken härlig bokstavsresa på din blogg! Fina foton i vanlig ordning! Puss och kram

Husbilen Tuzzen sa...

Jag gillar också Sugar Crush nagellacken. Tråkigt att du inte kan ha det på jobbet.
Fin necessär.
Kram Helén