söndag 20 oktober 2013

S som i...

Styling!

och Stjärnor


Nu har iaf jag kommit fram till bokstaven S i bokstavsutmaningen för Rosa Bandet i oktober!
Ni vet den där, där vi som är med skänker pengar till insamlingen per kommentar... ;-)
Idag har jag satt upp en vajer från Granit och satt dit lite foton på mina och min Systers döttrar.
Stjärnorna på hyllan under kommer från Balders hage !

Nu är det snart slut på Söndagen och i morgon börjar sista veckan av fem som jag jobbat endast natt. Det har varit på mitt vanliga jobb, men andra tider, jag brukar jobba förmiddag eller eftermiddag.
Det har gått jättebra, varit pigg de flesta nätterna och att sova på dagarna har fungerat fint!

Ha en bra start på veckan!


Kram Jenny

Hoppas jag får låna en "riktig" kamera i veckan, det skulle vara så mycket roligare... 
Ni får ursäkta kvaliteten på bilderna...


8 kommentarer:

Cathrine ab imo pectore sa...

Älskar stjärnor!! Fina bilder på fin styling!!

åse sa...

Härligt med bilder att njuta av på rad. Ha en fin måndag.

Pia sa...

Vad fint det var med den vajern till bilderna!!!
Ha en fin måndag!

Maria sa...

Ååå Balders hage - ett måste när jag är i Göteborg. Tack för kommentaren hos mig - då var jag ju tvungen att kika in hos dig. Fördel mig. Vilken fin blogg! Ha en skön måndag Kram!

Anonym sa...

Ha en bra vecka, Jenny! Kram, mamma.

Villa Ell sa...

Fint att ha sina nära och kära "på rad"

Ha en fin start på veckan
Kram Sandra

Channal sa...

Vilken gullig idé att sätta upp bilder på! Verkligen jättefint!

KRAM Anna

Home2tiny sa...

Viilken fiffig ide o stjärnorna är superfina. Kramisar Tina