söndag 19 februari 2012

loppis och smycken


Jag var på två loppisar igår för att samla lite inspiration, och det hittade jag i form av lite fynd, bilder kommer att dyka upp, såklart :)
En liten sak jag fick med mig hem är den lilla porslinsfågeln som har hamnat på tavellisten ovanför min säng.


Var en sväng på stan också, inne på Indiska och fick med mig den krokbrädan, eller vad det heter...
Städade bland mina smycken, tom så att jag putsade några silverhalsband!
Fick upp krokarna så jag har någonstans att göra av mina långa halsband.

Tunikan är från Kappahl

Ha en mysig fortsättning på helgen!!

Kram Jenny

8 kommentarer:

Fröken Grön sa...

Härligt med loppisrunda.
Och nog har Indiska en hel del fina saker som man gärna skulle vilja ta med hem.
Ha en fortsatt fin söndag!
/Anna-Karin

Britt sa...

Vilken härlig tunika. Har sett att det börjar dyka upp mycket fint i butikerna. Kul, för nu börjar jag bli lite sugen på lite nytt.

Jag såg inte programmet när hon gjorde om stolen på Äntligen hemma. Får kolla på play och kolla in eländet...;-)

Kram britt

Britt sa...

Jag har väldigt svårt att kommentera hos dig. Koderna som ska skrivas in är väldigt svåra att tolka.

Britt

Lena sa...

Lite nyfiken på vilka loppisar du besökt och vad du fyndat.

Knoppbrädan känner jag igen, har en i svart på kollo för handdukarna i toarummet.

Ha en fin vecka!

Kramar

Ewa`s Galleri sa...

Roligt med loppis ,var på en liten runda igår men inga fynd
Men det har du fyndat ser jag
Ha en skön kväll

Villa Vinkelhaken sa...

Fina fynd! :)

Ha en fin kväll!
Kram Jenny

Hannashome sa...

Kul med loppis!
Blir alldelels för sällan för min del.

Ska bli kul o se dina fynd =)

Kram/ Hanna

design elements sa...

lovely...especially the last one

happy new week