söndag 9 februari 2014

Älska heminredning!

Hej igen!

Nu blåser jag liv i den här bloggen, det har inte funnits så mycket inredning i mitt liv den senaste tiden. Men nu!!
Jag har nämligen startat som säljare i ett hemiredningsföretag som heter Zelected by Houze.
Jag har ju länge funderat på hur jag ska få pyssla med mitt största intresse som är heminredning och nu har jag slagit till! 

Igår hade jag mitt första homeparty. Det gick jättebra, jag hade packat alla saker i god tid och åkte hem till värdinnan så jag hann packa upp alla visningsexemplar som jag tagit med mig. 
Det fungerar ungefär, för er som inte vet, som tupperware. Jag har produkter med mig som jag visar, sen lägger jag en order på gästernas beställningar, värdinnan får en gåva och sen kommer paketet på posten.

Nedan bilder på lite av produkterna hemma hos mig...


Fruktskål

Fruktskålen igen, ljuslyktor och en kudde med en stjärna.

Här är fler exemplar av kuddarna som säljs.



Det är riktigt roligt och produkterna är så fina!

Ha en underbar start på veckan!

Kram Jenny






4 kommentarer:

Channal sa...

Kul att du har hittat din grej och så mycket fina saker! Härligt!

Kram Anna

Anette Ryan sa...

Åh vad kul! Kan man boka paryt ända hit till Australien också? ;-)Gillar ljuslyktorna och fruktskålen.
Lycka till med det nya.
Kram Anette

en matsked grejer sa...

KUL att du är igång igen! Välkommen tillbaka!
Kram Cecilia

Anonym sa...

Så härligt! Fick mina beställda saker idag, så fina!
Kram mamma