måndag 10 februari 2014

Första

homepartyt!

I helgen har jag hållit i mitt första homeparty hemma hos en värdinna! Så kul att vara igång!
Jag var naturligtvis nervös, men de flesta kände jag, eller hade iaf träffat. Det gick bra, men övning ger väl färdighet så småningom!
Jag hade med mig kameran och hann fotografera lite innan gästerna dök upp.
Tack Lisza för att jag fick komma och dela med mig av dessa fina produkter!





Underbara vinglas 

Ljusstake på golvet och ljuslyktor på spishällen

Om Ni nu skulle vilja ha ett homeparty och bor i södra Stockholmsområdet, (jag bor i Södertälje) så kommer jag gärna hem till Er, hör av Er då via mejladressen: Jenny.Agnekrans@zbh.se Det går även att lägga en beställning hos mig direkt, men kom ihåg att höra av Er via mejlen då också! Gå gärna in på hemsidan www.zbh.se och kika!



Ha en fin fortsättning på veckan!
Kram Jenny

  • The secret to happiness is to do what you like. 
  • The secret to success is to like what you do.




6 kommentarer:

Channal sa...

Så mycket fint! Vi bor ju nära... ska tänka på saken.

Lycka Till med försäljningen.
Kram Anna

Home2tiny sa...

Så mycket fina saker. Tyvärr bor jag alltför långt bort....Kramisar Tina

Anette Ryan sa...

Så mycket fint! Jag tittade i deras katalog idag på nätet. Kanske tur att du inte bor närmare för då hade det blivit dyrt ;-)
Kram Anette

Jenny sa...

Hej Jenny!
Vad kul att du är igång:)

Mycket fint i sortimentet!

Kraam Jenny

Vikeskärs hem och ting sa...

Vad skoj, kikade in katalogen och det fanns ju massor man vill ha.
Trevlig kväll, Kram

Emmas vita drömmar ♥ sa...

De där prylarna känner jag igen! ;)Har du precis börjat sälja för ZbH? Har också varit säljare ett tag men tyvärr fanns mina kunder alldeles för långt hemifrån för att det skulle löna sig, varken i tid eller pengar. Men fina saker har de! Älskar den lilla sittande Buddhan.
Lycka till med försäljningen, det är så roligt!

Kram Emma