lördag 11 december 2010

Award!!!

Jag har fått en award!!! :D Av fina Jenny!!

Denna award innebär att man skall välja tre böcker av sina tre favoritförfattare, skicka vidare awarden till fem andra bloggare, samt att klistra in den fina bilden på bloggen.
Då måste jag ju bara börja med min vän Jessika och hennes syster Annika som skriver barnböcker och fått de publicerade av B/Wahlströms. HÄR kan ni läsa om dem, riktigt bra tycker jag, nån i min närhet kommer kanske få en sån i julklapp ;) Måste fixa signering, tihi...


Annars är jag inte en stor läsare, läser i perioder, mest på sommaren. Men kok- och bakböcker bläddrar jag i och läser lite då och då. En bok som jag har i min ägo är härliga Jamie Olivers resa och recept från USA.
Liza Marklund är en författare som jag läst flera böcker av, både dåliga och bra, den som jag tyckte var bäst var Studio sex!

Så ska jag välja vilka jag vill skicka vidare denna Award till....
Det blir till: Jonna, Rina, Sanne, Jenny på Kråkered och Annelie på dansbanegatan!

Ha en mysig kväll!!
Kram Jenny

Inga kommentarer: