lördag 11 december 2010

Hyllor!!!!

Idag har vi varit och köpt lite julisar!! J "hittade" även det här trädet...hon tyckte det var så fint och ville ha det i sitt rum. Hon visste precis vilka "punkter" hon skulle trycka på, hennes mamma var inte sååå svårövertalad. ;) Det blev jättefin i hennes rum, jul-mys!!

Jag har varit på lite loppisar och letat lite saker några ggr den här veckan, men hittat andra istället. En liten vit ljuslykta från Höganäs bl.a. Ljuslyktor kan man inte ha för många av eller vad tror ni??!!??
Ikväll fick jag äntligen hjälp att sätta upp mina hyllor och fönsterbrädan, såååå skönt!!!

Utanför fönstret kan man se ljusslingan som de i föreningen hängt upp i trädet... hm, inte min smak... Rätt färg iaf.. :)

Så köket börjar bli bättre, men det är mycket kvar. Vi diskuterade lösningar och hur jag skulle vilja ha det över och brevid min kyl/frys. Är i stort behov av förvaring!! Och jag tror vi kom på en lösning som jag ska ta tag i senare, lite pö om pö när ekonomin finns!

Ha en mysig och stressfri 3:e advent, kram Jenny

1 kommentar:

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Jenny!!

såå mysigt det blev i J´s rum! Läckert träd..har inte sett något liknande förut!

Tackar för awarden..skall tänka till lite..har många favoriter!!

Ha en riktigt mysig adventskväll!!

Kramis Sanne!!