onsdag 15 december 2010

Julpimpat!

Har pimpat lite i köket idag, satt en hyacint i en liten kanna (loppisfynd såklart) tips från många bloggar... ;) Det var så fint så jag gjorde likadant!




Även min gamla fula spis har blivit lite pimpad, mina Lexingtonhanddukar har jag plockat fram nu till jul...
...och kakformar med ljus...
Tiden springer på som vanligt i adventstid, iaf för oss vuxna, jag tror att barnen väntar och väntar på julen.

Nu ska jag iväg till jobbet, ha en bra kväll!!

Kram Jenny

2 kommentarer:

JennyL sa...

Visst är det roligt att pimpa! ;-)
Det där med hyacint i kanna var ju roligt, och supersnyggt!
Ha det gott i snöstormen!
Kram Jenny

Sköna o Gröna Ting sa...

Hej Jenny!!!
Snyggt pimpat, gillade verkligen handdukarna, ursnygga!!!
Jag har trynat efter sådana länge nu men gett upp hoppet om att få några.., jaja, vi får se om familjen följer önskelistan i år kanske:)

Önskar dig en skön helg Jenny...
Kram
Marianne