måndag 18 april 2011

helgen

...blev så bra! Fullt upp med trevliga, roliga saker. Träffat många underbara människor!
Middag, grillfest, födelsedagsfirande av en av mina bästa vänner, mm.
Och så igår på dagen så tog jag och J med mina systerdöttrar med på picknik, som vi sa. Jag visste inte riktigt var vi skulle, men hoppade in i bilen och styrde mot den kungliga huvudstaden... Vi hamnade till slut på Skansen.

Stor koncentration i trafiken!





Vi såg även björnar, hästar, renar, vicenter och många fåglar.
Glass åt vi såklart och småtjejerna fick åka de klassiska bilarna.

Hoppas ni också haft en skön helg och att påskveckan också blir solig och varm!
Tack så mycket för alla fina kommentarer, jag blir så glad!



1 kommentar:

Hildas hem - Sofia sa...

Så mysigt! Det är så underbart nu när man kan börja hitta på saker utomhus utan att frysa ihjäl :)

Jag önskar dig en fin dag!
Kram Sofia