torsdag 7 april 2011

vinst

Nu har jag vunnit igen!!!
Tack fina Bitte med bloggen Rose De Chine för en spännande tävling som hon hade för att fira sin nyöppnade web-shop som heter Aunt Mollys Victorian Vintage Klicka HÄR så kommer ni dit!
Jag fick välja bland vinsterna som andra person och då valde jag ett doftljus med doften rose!


Annars så sitter jag här och snörvlar, nu har bacillerna hittat till mig också... Trist, det är ju fredag i morgon och jag har ju en massa planer inför helgen... Tänkte bl.a. åka till det stora möbelvaruhuset för att köpa mig en liten hylla till köket så jag fick lite mer avställningsyta. Och dörrmattan tänkte jag också pimpa med färg. Vårstäda bilen låg också på listan. Får se hur dålig man blir, än så länge är det inte så farligt.


2 kommentarer:

Gunilla sa...

Visst är det roligt när man vinner.
Och speciellt när de doftar gott ochså.

Här regnar det idag ochså 4 plus och helmulet vi har varannandags väder så jag hoppas att helgen blir solig. Snön krymper märkbart men det blir ju väldigt blött.

Önskar dig en toppen fin fortsättning på veckan och en riktigt trevlig helg

Gunilla

Mjuka sa...

Roligt att vinna en tävling. Grattis!
Kram Malin