måndag 25 april 2011

stugan

På påskafton var jag ute i stugan och åt påskmat med mamma, hennes C, min äldsta J och hennes P. Supermysigt var det och gott såklart!
Men först en liten bild från mitt skithus; Lotta med bloggen Mitt liv på landet skrev häromdagen om hur man som bloggare springer omkring och piffar och tar bilder vare sig det är köket eller skithuset... Så här har jag det i mitt...

Meeeen nu kommer det bilder från sommarstugan som mamma och C har byggt ut och renoverat och satt in kommunalt vatten och avlopp. Här är det nya skåpet från IKEA med utsikten som speglar sig i glasdörren.
Påskris :)
Man ser även en glimt av tyget som ligger i soffan och på kudden, det ska sys överdrag av det.
Mums vad gott det är med lax och sill!!
Andra delen av allrummet:
En liten sneekpeak in i sovrummet...
...och badrummet...
Ha en skön avslutning på påskhelgen, njut av solen, men sola med försiktighet!!!
Superviktigt att inte bränna sig!

Kram Jenny

2 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Ja, visst är det lustigt vad man väljer att fota som bloggare :)

Jättemysig stuga!

Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
Kram Sofia

Anonym sa...

Hej! Så fint det var med skåpet från Ikea, speciellt med utsikte. Den går inte att köpa på ikea. Titta gärna in till mig me.
http.//lottaspresentbod.blogg.se