onsdag 21 september 2011

fantastiskt...

...är det att få så fina kommentarer, det värmer mitt hjärta och energin börjar sakteliga vända åter för den här gången. Nu är jag bara frustrerad att jag ska iväg och jobba och inte hinner så mycket hemma!
Men lite piff och kameran i högsta hugg  har jag hunnit med ;)
Jag har satt på mina loppisfyndade glasljusmanschetter på mina loppisfyndade ljusstakar i köksfönstret, så fint.



Och häromdagen vann jag en budgivning på facebook, en sälj, köp, bytgrupp!!!
Jag hade ju hittat en ljuslykta på en loppis häromveckan, var jätteglad för det, sen när jag såg att en ville sälja sina kiwilyktor plus en udda Iittalalykta så var jag inte sen att buda. Det var en som budade med mig en stund, sen så var det klart, hon skulle sälja till mig =)
Idag regnar det, så då är det extra mysigt att tända ljus.




Ha en mysig onsdag!

Kram Jenny

4 kommentarer:

EvaBys sa...

Myyysigt!

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jättefina ljusmancheter. Mysigt i ditt kök :)
Kraam

Unknown sa...

Så mysigt det är med många ljuslyktor. Och vilka fina ljusmanschetter, ett fynd!
Kram
Nelya

Hildas hem - Sofia sa...

Visst är det jobbigt när energin och tiden inte räcker till. Helt hopplöst!

Det var väldigt kul att du gick igång så på mitt inlägg om loppisfynd igår. Jag skrattade gott! :)

Jag önskar dig en härlig dag!
Kram Sofia