söndag 4 september 2011

fönsterputsning

Hejsan!!
Måste först välkomna mina nya följare!
Jag bli så himla glad av besök och kommentarer, riktiga energihöjare!

Håller på med röj och rensning hemma, så det är lite svårt att ta bilder, jag har rörigt lite här och där...
Men igår så fick jag lite ordning och fint i vardagsrummet och putsade mina fönster där.
Tänk vad fint det blev!

På kvällen kom min äldsta J hit och vi åt tacos tillsammans alla 3!
Det hör inte till vanligheterna att jag får en stund med bara mina döttrar nu för tiden, det var supermysigt!!!

Idag fortsätter mitt rensande ut i hallen, ska möblera om lite också. Jag försöker ju få till ett hemmakontor någonstans. Inte lätt när man bor så litet som vi gör.

Meeeeen, det finns inga hinder bara olika möjligheter, eller?!?

Ha en mysig söndag!!

Kram Jenny

2 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Mysigt du hade gjort det med alla ljus :)
Gott med tacos också... Kramar

Så Vitt Jag Vet sa...

Så vackert med ljusen i fönstret ! Jag hade fönstertvätt på fredagen.. Blir så nöjd efter..
Kraam
Sanne