torsdag 29 september 2011

skor och svamp

 Igår köpte jag ett par skor eller rättare sagt korta stövlar, svarta enkla. Det behövdes, det börjar ju bli kallt på morgnarna, även om det idag och några dagar framöver kommer vara varmt igen!
Härliga, mysiga höst!

Om man nu har mycket skor och behöver en skohylla så tycket jag den här var hur snygg och smart som helst!!
Om man bara hade utrymmet...
Såg bilden i en gammal Hus&Hem från 2008.


I köket har jag fyllt min senast loppisfyndade glasburk med svampen jag fick i helgen, mums!


Och ni har väl inte missat att de nya rosa banden är ute nu, 
det finns 6 st snygga att välja på jag valde den här!


Nu är det torsdag och snart är det helg igen, tiden har gått fort den här veckan.
I helgen är det övertid på jobbet och funktionärsuppdrag på simtävling som gäller.

Ha en skön torsdagskväll!! 


5 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Jenny!
Fint rosa band, ska oxå köpa ett:)

Ha en härlig helg!

Kraam Jenny

Lina Gardelid sa...

Hej!

Jag har en fråga jag gärna skulle vilja ha hjälp med på min blogg.
Bland de som svarat lottar jag ut ett presentkort på 200:- som kan användas i min webbshop!
Kom gärna och hjälp... vore väldigt tacksam för det.

Varma hälsningar

/Lina

Anna sa...

Jättefina band, bra gjort av Lena Ph. med make. Trevlig helg så ses vi på onsdag! Kram

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen och tack för din uppmuntrande hälsning! =)Läste att du inte har något program för fotoredigering... har du testat Picnik.com? Gratis redigeringsprogram på nätet, jättebra och superenkelt, du behöver inte ladda ner något till din egen dator. =)

Kram kram

Änglarnas hus sa...

Hallojsan jenny!!

ja nu har vi verkligen en ljuvlig höst och jag tycker liiite synd om dig som stär inne i ett varmt badhus hela helgen!!

Hoppas du får en fortsatt mysigt helg!! Kramar ifrån Sanne