fredag 7 oktober 2011

hoppsan

... det blev visst fika idag igen i inlägget =) Men å andra sidan så händer det ju inte speciellt ofta.
Igår så kände jag för att baka och ta med mig och bjuda mina kollegor. Sagt och gjort, jag "svängde" ihop Leilas Raspberry cupcakes, jag gillar ju hallon, mmmm...
Min Robert stod och underhöll mig samtidigt ;)
Min fina bloggvinst som jag fortfarande är så glad över =)
Muffinsformar från Lagerhaus.

I morse gjorde jag frostingen och så här blev det!
Vännerna på jobbet tyckte det smakade gott, och jag kan bara hålla med, hihi.
Tyvärr var det några som inte var på jobbet idag, men jag ska göra en repris, jag lovar!

Fat från Himla.

När jag kom hem idag, så tog jag den som hade blivit över till lite kaffe i min ärvda kopp.



Nu ska jag fixa till mig och träffa några härliga kompisar nere på stan!

Ha en underbar start på helgen!!!


6 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Men då mumsigt det där såg ut då ;) verkligen en bra start på helgen!!
Ditt fotokollage är Jättefint!!
Ha en riktigt härlig helg!!!
O
Kram Sanne

Helena sa...

Testar om det går att kommentera...

Helena sa...

..och det funkade (vill ju inte skriva värsta utlägget om det inte kommer fram!) Har haft problem att skriva inne på vissa bloggar men nu så!!
Gottigt med fika- jag fikade på jobbet idag och fick lust att baka i helgen, så vi får se vad det blir :)
Har du Leilas nya bok? Funderar på att köpa den.
Hopps du får en finfin helg!
Många kramar Helena

Vita Hemligheter sa...

Åhh härligt bakat, ska nog prova något ur min nyinköpta Leila-bok i helgen:)
Kram Emma

Anna sa...

"MIN" Robert, vad har jag missat nu då? Ja just det, den där radion.....Jaadu, men kul med lite sällskap i bakandet i alla fall! Kram

Vilmas Hus sa...

Åh, de ser smaskiga ut!! Va gott det va med cupcakes, jag hade aldrig gjort det förut men det blir det nog på nästa kalas också!

Ha en fortsatt fin dag!
Kram Charlotte