torsdag 3 mars 2011

paket


Jag fick ett brev idag!!

Äntligen tänkte jag, har längtat efter min radio, den som står i köket fungerar visserligen, men den är ju inte så snygg ;)
Så här såg det ut på dagen idag i mitt kök...
Sen närmare kvällen så tog jag en promenad,( tips från sjukgymnasten) med trevligt sällskap, bort till utlämningsstället. Åh, vilket fint paket. Lena, det gjorde absolut inget att jag fick vänta, jag har sugit på karamellen :)
Så svårt att få till fina bilder på kvällen, så det fick bli med blixt (-ar och dunder hihi)
Kanske kommer den att få sin plats på köksbordet...
...eller i fönstret...
Hur som helst så passar den hur bra som helst i mitt kök!!!
Tackar ännu en gång Lena på Aratorp för din fina utlottning!



6 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Men guu så snyggt!! Den har verkligen hittat hem!! Snyggast i fönstret tycker jag!!

ha det gott! Kram Sanne

Jenny sa...

Hej Jenny!
Åh vad fin den är! Passar perfekt i ditt mysiga kök:)

Kraam Jenny

Ewa`s Galleri sa...

Vilken lycka för dig att få en sådan fin radio, skulle passa väldigt bra hemma hos mig med
Ha en riktigt skön helg

Hildas hem - Sofia sa...

Åh så snygg den var! Passar perfekt hos dig :)

Jag önskar dig en härlig fredag!
Kram Sofia

Jenny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hanna sa...

Vilken snygg radio, roligt att du vann!
Hoppas du får en fin helg.