fredag 4 mars 2011

fredag

Härliga fredag! Kanske... Min rygg är lite bättre, men fortfarande jobbigt. Men men, jag får ta en promenad i dag också, så får vi se sen...
Just nu sitter jag och äter frukost, lite sent kanske, men det är ju så gott!
Premiärkaffe i mina nya Greengatemugg och mjölkflaskan kommer från Kajsa Warg, den kostade 20 kr!! Det finns mindre flaskor också. Maten där var helt underbar!!!Jag och Sara köpte där förra helgen. Man köper halvfärdigt, alltså, lammbiffarna skulle bara stekas och så köpte vi rösti till. Sen så har de flera goda röror till, bl.a. en fetaröra som var sååå god!!!

Ha en underbar helg, ta hand om varandra!!

5 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Detsamman till dig Jenny:)
Ååå så gott det lät..mums!!!

Ha en fin dag
Stor kram Susanne

Aratorps Lena sa...

Härligt med sen, lång frukost! Oj vad fint det blev med din nye kille Robert i köket! ;)
Trevlig helg!

KRam LEna

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Hoppas ryggen fortsätter att bättra sig!

Ha en skön helg!
Kram Annica

Änglarnas hus sa...

Ååå vilket tips! Kajsa Varg sa du.. Har jag aldrig provat!!

Snyggt med mjölken i en gameldags flaska..roligare en "gröna Arla kossan" ;)

Hoppas att du får en riktigt mysig helg nu!!

Kraaam Sanne!

Vita Falkens Lantliv sa...

Mmm där har du muggarna jag vill ha;) Så fina! Trist med rygg krångel, får tro att du får ordning på den. Promenader är ju alltid bra!

Kram Susanne